måndag 9 december 2013

Vad ska jag ha på mig????


Till helgen så åker vi till Grand Canaria och blir borta en vecka. Uppdateringen kommer då att ligga helt nere då vi ska ha semester och inte sitta vida någon datorn eller uppdatera bloggen alls, så ni får hålla ut tills jag kommer hem!

Men det jag skulle komma till, vad ska jag ha på mig??? mitt stora problem nu är att hitta sommarkläder som min mage får plats i och inte ser allt för konstigt ut i. Affärerna är ju ganska svårt att hitta något vettigt svalt nu, får väl bli till att rota långt in i garderoben och se o jag har något som skal passa. 
Det ska bli super skönt att få ledigt nu och bara njuta dock vet jag ännu inte om det är värmen jag längtar efter eller bara ledigheten. Nu när snön ligger på backen känns det inte lockande att ligga vide en pool, men det ger sig nog och kommer säkert att bli toppen! 

Love 
Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar