tisdag 10 december 2013

En dag för mig själv!







Vissa dagar är bara sådana dagar då jag behöver vara själv och tänka. Idag är en sådan dag, tappade upp ett varm gott bad efter frukosten, satte på mig en ansiktsmask och la mig i badet och bara njöt samtidigt som jag satte på en film. Och knaprade på den underbara chokladen, vissa vänner är helt underbara och vet precis vad deras vänner behöver och från en sådan underbar vän kommer chokladen från, som en räddare i nöden. I glaset är det inte så mycket roligare än saft och hallon, så var lugna, man behöver inte dricka vin bara för att det är ett vinglas, bara mycket roligare och snyggare! 

Sådana här dagar behöver jag, gärna en i veckan, då jag inte pratar med många på en dag, bara är själv och får tänka ifred utan att någon tjatar på mig. Utan jag kan bara andas, inga krav och bara tänka. Ofta ligger jag och tänker på vad som gör mig lycklig och vad som gör min mindre lycklig och försöker finna en plan för hur ja skall bli av med de som tynger mig. Insmord i en härlig kräm tassar jag nu runt och små städar i en härlig pyjamas. Inga krav, inga måsten utan bara en underbar dag!


Love 

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar