fredag 27 december 2013

4-dagar JUL

Julen har firats i 4-långa och full proppade dagar som verkligen har varit super roliga!
Började med uppesittar kvällen hos min mamma, med lite försmak på jul bord och gott bubbel till bingolotto som är en tradition hemma hos min mamma.
Julafton följde sedan till att vi var hemma hos min mamma och åt en super mysig julfrukost som bestod utav allt jag kunde drömma om och ja, jag blev proppmätt redan rån start!






Efter frukosten så rullade vi ordagrant till min pappa och sedan vidare till faster där ett härligt julbord stod dukat för hela familjen på pappas sida!



Självklart blev det en titt på Kalle Anka också, kvällen spenderades hemma hos pappas sambos bror och även där återstod ett fullproppat julbord med massvis utav god mat, vår jul afton var verkligen toppen.

Men julen innehåller fler dagar, Juldagen då vi firade " Riktiga" Julen med mammas sida, var vi hemma hos min morbror och det var även där den stora julklappsutdelningen var!









Ännu en dag återstår utav julen, Annandag jul! Vidare mot Trollhättans skogar och vi firade hemma hos Christians mamma, denna dag var väldigt skönt att det inte bjöds på jul mat, utan annat gott!

Kan bara säga att jag har haft en fantastisk jul med alla nära och kära och är så tacksam för att jag fick vara med på denna dag ett år till, och hoppas att alla finns med nästa år med, även vår lilla bebis!

Love 
Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar