fredag 11 januari 2013

Uppdatering

Nu var det verkligen ett tag sedan jag skrev sist, har ärligt talat inte kännt för det alls. Ingen lust, ingen ork eller ingen motivation till något. Men nu, känner jag mig redo efter jul och allt. Nu har jag tagit tag i mog själv och ser framimot ett nytt härligt orört år, med nya möjligheter!

Uppdatering: Vet inte om jag skrev det men jag fick mitt körkort den 17 december helt otrolig kännsla, magsikt att kunna ta sig dit man vill själv utan att någon annan bryr sig, när bensinen är slut är det bara att lämna bilen till killen!

Skolan har börjat igen.
Jag har fått jobb på Kilbäckens äldreboende och arbetar timmar där så mycket som möjligt, överlycklig för detta.
sedan har det nog inte hänt så mycket nytt. Men där har ni en liten uppdatering på vad som hänt den senaste tiden. Nu ser vi framåt!---->




Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar