fredag 21 december 2012

Mys Fredag

Tvättat här på morgonen, var iväg och handlade lite mat, sedan tog jag min en tur till överby med vässade armbågar hittad jag den sista julklappen! Hur går det för er med era klappar är ni snart klara eller? själv är jag nästan nästan klar saknar bara två tror jag. Men dom har vi tänkt oss handla i morgon, just nu så står maten och kokar på spisen och fiskpuddingen i ugnen och jag väntar å väntar på att de ska bli klart är såå hungrig. Christian slutar vid 15,00 i dag. Så invänta honom, äta och sedan ska vi fara till Göteborg och gå på Jul på Lisseberg! Så vi ska ha en riktig mys fredag, och bara gå och mysa och ha det trevligt! Hoppas att det inte är allt för mycket folk och inte långa bilköer. Hoppas ni får er en lika fin och mysig fredag som jag har tänkt mig ha!


Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar