fredag 11 januari 2013

Förväntar mig skönhetssömn

I mellandagarna var vi och beställde en ny säng, den gamla sängen kände vi inget för längre. Jag får ont i ryggen då den inte är anpassad efter mig utan för Christians ex. Så det var en orsak till att vi bytt, sedan att den har ett antal år på nacken ändå, plus att den har börjat luta in mot mitt, något störande. Och den allra största anledningen var att vi ville ha en säng som bara är vår som ingen tidigare sovit i med något ex. Vi Beställde sängen Här på Torp köpcentrum, vi fick en otroligt duktig säljare vid namnet Gustav! Ska ni ha ny säng så rekommenderar jag det verkligen och honom som försäljare. Åå det här med sängar är inget billig, vi valde absolut inte den billigaste och då rakt inte den dyraste, och nej tyvärr ingen hästen.. men vi prov låg i dom också och ska jag vara helt ärlig så kändes inte den så mycket bättre så den skulle kosta 100,000 mer än den vi valde- så nej till hästen!

Vi valde en säng vid märket Hilding och namnet Family+ en  kontinental säng, vi valde en ljus klädsel med mörkt borstade ben.
Det var ca 8-10 veckors leverans tid på den, men nu i dag så ringde dom och sa att den har kommit så o i morgon åker vi och hämtar den. Nu nästa steg---> bli av med den gamla!


Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar