fredag 1 juni 2012

Aldrig en saab


Var ute o brummade en tur igår kväll åt alla jäkla håll, vi var även och kollade på en lägenhet som låg mitt i Trollhättan vid torget. Tycket den var ganska så mysig men dock ingen balkong och de är något jag skulle vilja ha. Lite trång kanske, så vi får se vad som händer om de dyker upp något mer. Vi var även och lånade Christians mammas bil igår, då han behövde ha den på jobbet som att den har drag, fråga mig inte vad han skulle göra på något var det. Och detta är en saab, jag har lovat mig själv att aldrig köra en saab i hela mitt liv, men igår så sprack mitt avtal med mig själv.... suck.. de var en en gångs händelse, för jag kan lova er att jag aldrig komemr att bli en saab ägare! Det var ingen bil för mig, nä usch!!


Detta känns ur kasst att sitta bakom ratten på en saab o även ha bild bevis på det!


Detta känns betydligt bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar