måndag 4 juni 2012

Trollhättan-Uddevalla-Nossebro-Lidköping-Uddevalla

Helgen har varit mycket åt alla håll tycker jag, Fredags hade vi en riktig familje- fredag, var först ute hos Christians mamma och fikade, sedan bar de av hem till pappas tjej och hade en mysig taco kväll! Kul att träffa dem, är ju inte så ofta jag hälsar på pappa, alla har vi lika mycket åt alla håll.

Lördags Var vi i Nossebro på power meet, brukar vara rikyigt kul men i år var de bara svin kallt, så nja vi får hoppas på att de blir bättre nästa år, för er som inte vet vad de är så är det en stor biluställning, med markand och olika evenemang. Kvällen bra mot Lidköping på Cruising, brukar också vara en av dem bästa cruisingarna där men inte i år, hade ändrat mycket + att de var kallt! Men de var kul! Man behöver ju inte göra det tråkigare än vad de är!
Söndags så var vi och kollade på en annan Lägenhet i Trollhättan högt upp på Kungsgatan, men nja de var verkligen inget för oss. Hyran var billig men de hjälpte inte, den var sliten åå ur tråkigt så nej till den!
Nu så sitter jag och väntar på att jag ska börja jobba, börjar .15.30 så fördriver tiden lite här hemma innan jag åker ner till stan. Så ni får ha en bra kväll där hemma eller vad ni nu hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar