torsdag 31 maj 2012

Såå bebis sjuk!

Idag var det en hel onödig dag i skolan, vi skulle gå en tippspromenad! Runt halva stan, och sedan sluta ( något jag inte visste då). Och jag skulle även lyssnat på min magkännsla som sa till mig att ta på sig bra skor! Detta var något jag sket i och tog på mig mina vanliga promenad skor alltså mina vardags klackisar! Som tur var är det inte så hög klack på dem, men en tippspromenad genom halva stan och lite till i klack är inget att rekomendera! Vi var färdiga med promenaden vid 10.00 och min buss som går hem går 14.15... Gud vilken meningslösdag att först pallra sig upp sedan få förbanat ont i fötterna och sen sist men inte minst inte kunna ta sig hem! suck....

Men jag följde men Jennifer hem och kollade på Hennes lilla bebis Theo! Så otroligt liten och söt, Theo är en liten valp på 8 veckor. En liten chiuaua valp, så underbart liten och söt! Blir så bebis sjuk, vill också ha en liten valp. Får försöka att fjäska och snegla mig in  och berätta för Christian hur söta dem är. Men som sagt bara för att hunden är söt, så är det mycket jobb och man blir bunden, och för mig som älskar att resa kanske inte de är något allternativ just nu! Men någon gång ska jag ha mig en liten sötsak! Så nu sitter jag här hemma och ska pallra mig ner till mig och städa lite, har en svag kännsla av att de är någon hemma hos mig när jag är i skolan och har party! undra bara vem? För de är nästanalltid stökigt när jag kommer hem...??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar