måndag 12 mars 2012

Från fest till PRO!

Det blev ett riktigt röj i fredags på festen vi var, var hos Christians kompis Micke med Jennifer riktigt kul kväll, var dock hemma kl 03.00. Trött dagen efter, men fan... låg där och funderade i sängen varför varför... dricker man. Det är ju inte roligt, de är jätte roligt i början men inte sedan blir på något vis besviken på festerna. Vet inte varför men ja... så här har jag nog sagt länge att jag är trött på att festa, men de känns konstigt att säga det och ens inte vara fyllda 18. Men men... de kanske blir bättre när jag fyllt, vill ju forstätta min liv som unga fortfarande och ha roligt men hahha tar det lugnt nu. Inte för att jag mår dåligt dagen efter men ja, ni vet.
Så när jag slog upp ögonen på lördags morgonen så blev min första fråga till Christian, ska vi inta PRO i dag??

Och gå ut och äta och sedan se på melodofestivalen? och ja, så blev kvällen. Var i Trollhättan och åt kina mat och sedan åkte upp till Mickes stora förfasa och såg på melodifestivalen, kvällen blev riktigt mysig ändå!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar