fredag 16 mars 2012

200 knyck

Är det bara mitt liv som drar förbi i ca 200 knyck???? Tycker inte de är annat ån Måndag och fredag, det går attans så fort nu. Idag är jag hemma med herr Lus, som är lite små krasslig och jag själv har fått halsfluss igen, kommer dock inte ihåg hur många gånger jag har haft det i år, men de är ett antal. Väntar ju på att få operations tid för att få bort dem där mandlarna. Men o vart fall, Linus har jag fått kastat i säng nu, han har väl sovit någon timma eller något. Han har haft full rulle hela morgone och nu kan jag säga att han var trött hehe. Undertiden han sover har jag hunnit med att ta mig en tur med hunden, plockat upp och ner disken och tagit upp fransyskan för kvällens middag. Herregud för att vara mamma!

Hade tänkt att börja sortera saker från mitt gamla rum, har några sopsäckar med bara massa papper hade tänkt att kanske börja fundera på att kolla igenom de, kan ju kanske vara bra för kommande flytt. Men nu vaknar han väl snart så får försöka fixa lite med allt jag ska ha gjort innan han vaknar!

Ha det bra Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar