onsdag 7 mars 2012

Såsar bort allt

ÅÅ herregud! Hur kan det redan vara Onsdag i dag ?
vart tar min tid vägen???
Ja, du fler en 24 timmar på ett dygn hade suttit fint. Jag ville ju hinna med att rida och ta vara på skolan, umgås med familjen där hemma. Tvätta och städa så allt ser snyggt ut, övningsköra åå ja bara lata mig också, men när fan ska jag hinna med allt????
Rida är ju något jag vill göra, men det är något jag får ta när jag har mer tid?
Men vad då mer tid Anna?
Du har väl alltid i världen ?
Om du inte hade såsat bort den..... ja de har du ju rätt i haha, nu tror ni jag är helt knäpp med så här funkar jag mellan varven vet att jag kanske har tid igentligen.... men känner inte för att ta tag i det bara. Aja.... Världsliga problem!

Idag så har jag varit i skolan, vi var på en mässa och det var riktigt skoj, där handelselever har startat ett företag och det marknadsför och säljer sina varor på mässa. Fastnade helt för ett par skit snygga flaskor, som ska inköpas!
Sedan var anna så duktig och suttit med på elevrådsmötet i dag och till och med vara sekriterare, de du! Men allt var för bullarna ( men de säger vi inte högt) nej då, lite duktig är jag allt och bryr mig lite...... om skolan i allfall....


Ha det bra så ska jag gå och laga mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar