måndag 27 februari 2012

Ullared!

På lördags morgon for vi iväg med bilen till ullared! Tjihoo älskar ullared. Kl. 06,15 åkte vi hemifrån och började våran tripp till ullared, riktigt gott att komma ner så tidigt, var väl nere vid 08,00 någon gång. Men en liten besvilkelse blir det varje gång jag kommer ner, om att kläderna är såå tråkiga hittar aldrig något som faller mig på smak. Fast när andra varit där så hittar det såå mycket snygt, men inte jag.. varför ??? jo, svaret är väl det att jag är förbannat kräsen på kläder....
Men fick inskaffat en ny jacka, vind / regn jacka typ lite mer seglar jacka. En jacka brukar alltid följa med hem från alla ullareds turer. Men annars så blev det facktiskt mest bara städ saker, inte så roligt men behövligt, joo också en jätte go filt!
på hemväg tog vi oss en titt in på Ikea, skulle bara ha en sak och det var en rullgardin i sovrummet och det hittade vi, jag trodde fönster var 1.20 långt, Christian trodde 1.00 och så ringde vi mamma och hon trodde 90 hahah. Men jag gav mig så vi tog en som var 1,00. Men jo visst fasen när vi kom hem så var fönster 1,20! Sååå ja, vem har alltid rätt??? jo jag! hahah

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar