onsdag 29 februari 2012

Saker man inte tänker på

Hejsan Svejsan i dag så har jag studiedag, bara att börja veckan så efter ett lov, Passar mig utmärkt. Så har bestämt mig för att göra klart den bok jag håller på med i skolan eller ja nästan klart det är två kap jag inte kan göra själv utan behöver lite hjälp från min lärares sida, bok som jag läser heter " Männsikan socialt och kullturelt" Facktiskt en ganska så intressant bok, och många frågeställningar som man vet om man ändå inte tänker på eller går något åt.

hade tänkt att gå ner och laga mat nu, potatisgratäng och fläskfile får vi fira onsdagen med, får göra i årdning det tidigt i dag för ska åka med mamma i lastbilen sedan och sedan när Christian slutat iväg och storhandla! Tjihoo så såg min dag ut

Tjilivippen Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar