onsdag 16 november 2011

Det är väl bäst att säga " God morgon"

God Morgon på er alla, som redan är uppe. Hade velat ligga kvar i sängen och gottat mig ett tag till, men nej. Bara att hoppa upp. Det är kallt ute i dag hade -3.5 grader nu när jag steg upp vid 06.30. Ivart fall så igår fick jag hem breven på min operations tid har kommit. Oja, vad glad jag blev. MEN som jag vet att de brukar vara en lång vänte tid, trodde jag väl att de skulle bli i typ Februari. Nästa Onsdag läggs jag in och opereras på Torsdag. Men om detta kommer förmodligen i eftermiddag.


Den här lilla söta yviga hästen köpte jag på en Julmarknad för ett tag sedan. Skulle ha en julbock. Men kunde inte låta bli, så det blev en jul häst! Lite roligare att ha något som inte är riktigt lika vanligt. Har sätt dessa små söta odjur innan. Men nu var jag bara tvungen att ha en!

Visst är han söt, min lilla ponny?
Nu när jag inte har några riktiga hästar längre, Får jag väl nöja mig med denna söta sak. Han har fått namnet Apache, som var min riktiga häst som jag fick när jag var 9. Dem ser liknade ut, manen åt alla hål och riktigt busiga båda två!
Nu ska jag pallra mig ner till bussen strax. var ute och hämtade tidningen förut och det var riktigt kallt! Får nog bli vinterjackan idag, för typ första gången!

Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar