tisdag 18 oktober 2011

Rosen röd av lycka!

Hej igen!
Hoppas eran helg har varit super bra!
Själv så var min helg lite snurrig, som att jag trodde/ tagit fel på helgerna var helt bestämt säker på att jag skulle jobba denna helgen som var, men icke. Så fick åka hem igen när jag kom dit.
Det blev att fortsätta ut och snickra på vårt lilla hus.
Vart huset ligger
Med vem jag ska bo och allt med är fortfarande hemligt!
Jag kan säga att jag har träffat någon ny, eller rättare sagt de gjorde jag för ett tag sedan.Vi fann nog varandra för ganska längesedan men de inte blivit något av som att vi båda haft andra innan. Men nu har vi funnit varandra och är jätte lyckliga tillsammans. Allt känns så bra nu!
Tillbaka till helgen, på söndagen var jag och hjärtat på julmarknad. Jätte mysigt var de, gick runt och strosade och åt midda. Något mer roligt än så har jag nog inte att berätta i dag!

Lyckliga kramar
Pittepot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar