onsdag 19 oktober 2011

Cypern!

Migrän, är nog de jobbigaste jag lider av just nu. Har de nästan varje vecka, oftast mitt i veckan. Så otroligt onödig sjukdom eller vad man nu ska kalla de för. Missar ju alltid så mycket i skolan på grund utav denna jäkla skit. Men men ska inte klaga de kunde varit värre.

Idag hade jag tänkt mig att jag skulle ta och lägga upp bilderna från när jag var i Cypern, jag var där med min mormor och morfar nu i Oktober som ni kanske vet.




Bilden är tagen mot en del utav poolen från våran balkong, som vi hade. Var bara att gå ner ett par steg så var du nere i den underbara poolen.

Skulle ta mig en "kvälls promenad" Tycker själv att denna bild blev väldigt fin



Andra delen utav poolen ( fanns 3)

Vår vän på stranden, väldigt dålig kvalite på bilden dock

Det extremt underbara vattnet som var. Har aldrig sätt så fint vatten mer än på typ vykort. Trodde nästan de inte fanns, men jo då och badat har jag gjort i det också!






Där var några bilder från cyper 2011. Själv tyckte jag att Cypern var helt underbart om man gillar att bada och sola. Det är ett ställe jag skulle kunna tänka mig att ha ett hus eller lägenhet pga att de är så otroligt fint vatten. Runt Cypern är de Medelhavets finaste vatten och de kan jag man alla säkerhet säga att de var det! Men de var inte så mycket affärer eller så, inte äns inne i "stor stan" de var något jag saknade. Men visst fanns det affärer men inget som föll mig i smak. Men älskar man vatten, så är det något man ska sätta på sin reselista!

Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar