måndag 18 juli 2011

Bit ihop!

Ibland är det nog bara att bita ihop, men de är lättare sagt en gjort. Jag är ju en sådan person som säger de jag tycker om saker och ting. Är de någon som undrar något så svarar jag vad jag tycker, men inte sårande. Jag vill aldrig göra någon ledsen med mening, har för varmt hjärta för att klara av de. Jag kan nog vara urjävlig rent ut sagt att bråka med, ger mig aldrig förän jag har fått igenom min vilja. Beror för visso vad de handlar om, men är nog väldigt bestämt dam.

Går min egna väg, lever efter mina drömmar och gör de jag vill och inte de andra säger. Lyssnar alltid på era råd och tar till mig eran kunskap men självklart väljer jag ju själv i slutet. I många fall skulle jag bara vilja säga precis vad jag tycker och tänker om dig, men vilket j*vla liv de skulle bli. Att hela tiden behöv ha koll på vad jag gör, alltid behöva veta vad jag har gjort, gör eller kommer att göra i min snara framtid. De stör mig!
Låt mig ha mitt liv, jag är inte 18 och där med får jag inte göra de jag vill. Jag vet mycket väl vad som är rätt och fel. Beter mig inte illa i onödan. Ångrar aldrig något jag gör eller har gjort.
För vad är de för mening med att ångrar något?

De är ju redan gjort. Men man kan därefter lära sig på de man känner att man har gjort fel, och erkänna för sig själv att de där kanske inte var så smart.
Jag har min vilja, och den kommer jag att följa ingen annan kan få mig att göra de som den vill om de inte är något jag själv vill!
Men i bland är de nog bara att bita i de sura äpplet och sätta på ett smile hur svårt de än är så kan de ofta rädda sittvationen.

Är så glad och evigt tacksam över att jag har er alla!
/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar