lördag 11 januari 2014

Ur det privata arkivet DEL:7

"Den 26 November 2013

Oj, vad har hänt sedan sist tro? Inget besök hos barnmorskan än, utan det blir om ganska exakt en månad. Vi har varit på ultraljudet för ett tag sedan och vi fick se våran lilla skatt. Innan vi kom dit var jag galet nervös över att det skulle vara TVÅ bebisar. men jag kunde pusta ut för det var bara en! Kännslan är obeskrivlig hur konstigt/ roligt/ läskigt det kändes att se den lilla varelsen sprattla omkring på skärmen. Jag låg där väldigt förväntansfull för att få reda på exakt när mini är beräknad, Christian satt o höll mig i handen hela tiden. Vi fick reda på att den 15 April 2014 är bebis beräknad, vi tog inte reda på något kön då det inte  har någon betydelse. Christian är helsäker på att det blir en tjej, medans jag trodde från början att det var en kille, men även jag har nu gått över till en tjej. fast egentligen har jag inte den blekaste- kanske blir en apa???

Magen har också börjat växa en hel del o det går tydligt att se skillnad vecka till vecka. men ännu har det inte sagt " poff" och jag har inte fått någon jätte mage... suck. men det kommer väl det med!
Vi har fått inhandlat lite mer saker, i dag skall vi åka och köpa sängen och skötbordet sååå roligt!Annars mår jag helt toppen, förutom min jäkla foglossning. Men livet kunde varit värre"



Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar