fredag 3 januari 2014

Skistar






Dagen idag har verkligen varit i full fart. Christian överraskade mig i morse med att han var ledig hela dagen, och ni skulle sätt mitt leende det nådde nog öronen, blev så otroligt glad. Jag kastade mig sedan iväg för att få i ordning på mina naglar. Väl hemma så åt vi lite lunch som Christian fixat. Iväg därefter för att storhandla inför fjällen veckan, bilen fylld med mat och sedan vidare för en lägenhetsvisning. Nu äntligen packat färdigt och kastat ut julgranen så sitter jag i soffan och tar det lugnt, en dusch om en stund och raka vägen i sängs, för i morgon väntar bilresa till sälen, Tjiho känns som dagen gått i ett!

Jag tror att jag har valt att blogga på denna resa, men inte helt bestämt mig för om det skall vara en blogg fri vecka eller om ni får följa med på resan, men det lär ni märka fall ni hör av mig eller inte!

Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar