torsdag 7 november 2013

HOT chocolate






Väldigt väldigt gott och fruktansvärt onyttigt men det skiter jag i ! Varm Choklad med vispad grädde på, finns det något godare att dricka till frukost?

Tokig som jag är har jag faktiskt börjat på min årliga stora julstädning, med att skura topp till tå. Köket blev äntligen klart igår, det tar sin lilla tid att toka ur alla köksskåp. Men attans sååå bra det blir och rent! Christian har endast lite på sin post, tvätta alla fönster, putsa speglar och skaka/ piska våran stor ryamatta. Resen sköter jag, med att dra fram varje möbel och städa bakom. Det är ju jul bara en gång om året och då skall det städas innan allt pynt ska titta fram. 

Bara tre veckor kvar tills första advent hur galet fort har inte det gått ?? Men ooo, vad jag längtar! 


Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar