onsdag 6 november 2013

Graviditeten som lockar ????




Såå roligt, läsarna ökar dag för dag, roligt att ni blir fler och fler som väljer att följa min blogg. Är det att läsa om graviditeten som lockar mest? Roligast att läsa om? För det märker jag att det drar mycket läsare. Och självklart kommer det att bli en del uppdateringar och bebisen och mig. Men tanken var inte att det skulle bli någon mamma-blogg utan att fortsätta som vanligt, med mitt liv och mina händelser. Men som ni säkert förstår så är ju detta de största som hänt oss, så ja det kommer att bli en del mamma-bloggande ändå, hoppas att ni tycker det är roligt och spännande att läsa om våran resa framåt. Men... Glöm inte kommentarerna, för det är väldigt roligt att läsa era små avtryck !


Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar