fredag 2 augusti 2013

Sist men inte minst

Legat lite lågt på blogg fronten nu över sommaren som ni märker, men tänkte ändå göra ett litet inlägg.
Har ni haft en bra sommar?

Ja tackar som frågar, jag har haft en toppen sommar och kan verkligen inte klaga på något. Vädret har ju varit helt perfekt och ja allt har varit bra. Nu redan 2 Augusti o sista sommarmånaden är redan igång, snart höst och mys. Men jag säger det inte högt men, jag längtar lite efter allt mys som hör hösten till. Sommaren består ju utav många härliga kvällar på stadens bästa häng med härliga vänner och gott att dricka, medans hösten till kallar lite mer mysiga te stunder och djupare samtal, det gillar jag!





Sedan sist, så har sommaren erbjudit en del goa dagar vid havet, snäckor och tång!


Väldigt mycket god grillad mat och gått ner.... 


Min brors Födelsedagstårta var extremt god! Tänk att den lille sparven redan är 15 år... suck..



Och sist men inte minst har vi redan på börjat Sensommarens specialitet 
- Kräftor
- Räkor
med goda baguetter och en härligt stark aouli 


Love 
Anna 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar