torsdag 18 juli 2013

Den senaste tiden

Så söt du är som är inne och läser fast att jag inte varit här och skrivit på ett bra tag, men ändå tittar du till mig varje dag. Det gillas skarpt. Men jag har så svårt för att hålla kvar i bloggen när det är sommar, jag har inte tid att sitta vid datorn då. Men lite skärpning, till mig själv. Den senaste tiden har varit full vart och sommaren är verkligen på topp och underbar nu!


Bullbak förekom en regnigare dag, blev supergoda!








En kväll ute bland vatten och små röda fiskestugor, var helt magisk. Västkusten är alltid vackrast


Natursköna områden har promenerats i


En och annan god efterrätt har åkte ner i värmen


Romantisk middag,endast för två, kan även vara mysig hemma.


Sommarens favorit, ingen sommar utan att ha klätt smultron på ett strå!!!


Magisk skog, med vackra trappor har besökts



Musslor och stenar när dem är som bäst- vid kusten


Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar