torsdag 30 maj 2013

Happy weekends

Jag har nu kommit fram till att jag inte har bloggat på nästan två månader ... ?? 
Inte konstigt att jag saknat det, men har nu även fått mig en välbehövlig paous. 

Den senaste tiden på 

Pluskontot: 

  • Jag jobbar betydligt mer än innan, alltså betydligt mer pengar!
  • Färdig med ALLT i skolan, alltså Mindre än en vecka tills studenten, väntar något fruktansvärt!
  • Christian har fyllt år, vi firade hans stora dag på Vann-spa, och med ett mysigt kalas hemma för släkten. som blev mycket uppskattat. Vi serverade ost bricka, med mycket färsk frukt och lite annat smått och gott. 
  • Mallorca resan närmar sig med stormsteg, längtar sååå mycket!!
  • Våren är här!

Minuskontot: 

  • Jobbat lite väl mycket helger, gör att jag och Christian inte träffas lika mycket, men jag klagar egentligen inte på att få pengar. 
  • Kanske kommer sakna skolan lite, delade känslor. 



Denna text, pryder en utav våra tavelväggar i vardagsrummet!
Finns nästan ingen mer peppande text en denna. ÄLSKAR DEN!

Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar