torsdag 24 januari 2013

Dag 7- Min bästa vän

Försöker skriva på lite så dagarna kanske någon gång kan hamna där dom ska och så jag inte ligger efter så mycket, Men nu kör vi på ett nytt inlägg av 30 dagars sanning- Min bästa vän

Min bästa vän heter Marcus, ja, helt rätt det är en kille. Kanske lite konstigt som tjej att ha en kille som bästa vän, och även svårt faktiskt att ha, eller inte svårt så. Men kan vara svårt när man samtidigt är i ett förhållande, den personen man lever tillsammans med måste bara lära sig att acceptera att jag har en kille som bästa vän, och ja Christian tror jag inte har några större problem med det, men visst i bland kan det väl vara lite kinkigt typ som- Måste han veta allt? Nä, Marcus måste inte veta allt, men han vet mycket. Hade han varit en tjej hade nog inte varit så konstigt, men men.. Nu är läget som det är och så är det.

Marcus lärde jag känna när vi började ettan på Gymnasiet, men nu senare har vi blivit mer tajta som vänner och pratar om allt. Kan prata med honom om allt som rör min vardag och ja ni vet så man pratar med sin bästa vän, och han kan ibland agera som en tjej kompis om det är något konstigt på den fronten. Men det som är det absolut bästa, är att vi är så ärliga mot varandra, visst har vi hemligheter vi med, men han är ärlig och det är det bästa med allt, han kan också hålla tyst om saker, berättar jag något för honom, så vet jag att det kommer inte längre än så. Vi har haft många roliga stunder och minnen tillsammans i skolan och även på annat håll. Ja, så är det väl med det!

I love you vännen och hoppas att alltid få vara din bästa vän!




Love
Anna

1 kommentar:

  1. Du e la go Anna panna! Är glad över att ha dig som bästa vän! :)

    SvaraRadera