torsdag 24 januari 2013

Dag 6- Min dag

Vet att jag varit ur kass på att blogga de senaste och särskilt om dagarna, men nu tänkte jag skriva om dag 6- Min dag, var alltså i lördags!





Vaknade strax efter klockan 10,00, hade redan då som vanligt varit upp på toa några gånger på natten.  Kände mig ganska så go och utvilad, och jag vaknade ju även bredvid min älskade som fortfarande låg och susade bredvid mig. 



Efter en go frukost framför tv, som bestod utav en tallrik havregrynsgröt med banan på samt ett glas mjölk var jag mätt och go. 

Städade lite hemma och så underdagen, var ute hos Christians syster runt 12 och gav hennes hästar mat då hon var bortrest. 



Var och gick på överby en stor del utav dagen. Kvällen gjorde vi inte så mycket mer än så, låg hemma i soffan och såg på film!

Love 
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar