torsdag 6 december 2012

Sista dagen...



Då var de sista dagen som, 17 år i dag! För i morgon, kommer jag hädanefter få bestämma allt själv, utan mina föräldrars underskrifter och allt. Sedan är det helt jag själv som bestämmer över mitt liv, för då är jag faktiskt 18. Jo, visst känns de super kul. Men tror dock inte de kommer kännas jätte skillnad ändå, enda skillnaden blir väl att jag får gå på krogen, men kan bestämt säga att jag ser mycket mycket mer framemot mitt körkort som jag hoppas att jag klarar av. För mig skulle körkortet kännas som en otrolig frihet, kan ju ta mig precis vart jag vill då. Bara jag klarar av dom två proven, för allt annat är jag klar med. 

Som sista dagen i mitt liv som 17 åring,  ska jag ut till min mamma och förverkliga dom gamla minnena då jag hade häst, ut och rida i den fina snön som väller upp på sidorna när man galopperar så de yr! De har jag tänkt mig göra i dag..... + Lite teori kanske jag får göra också!


Vad ska ni ha för er en Torsdag som denna?

Love 
Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar