onsdag 12 december 2012

18-års dag!

Hade en underbar 18 års dag i fredags, först var jag hela dagen i Göteborg och gjorde ögonfrans-förlängning , blev super bra! Gick även en hel del i själva centrum av Göteborg och hittade min underbart vackra julklänning som jag letat efter en fin klänning jag ville ha på jul. Kvällen återstod till en julkonsert  i Kvile kyrka, där Sanna Nielsen sjöng, vilken röst hon har!









Dom här sista bilderna på paketen var dom absolut finaste in slagningarna jag fick på min födelsedag, de översta paketet var från min Christian, där de låg en underbar ring, mer bilder kommer på detta.
Andra paketet var från min mamma med familj där det låg en fin locktång.

Tack alla som ringde, skickade sms och uppvaktade min födelsedag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar