måndag 15 oktober 2012

Taken 2

Det var ju en helt vanlig söndag igår, var ute hos Christians familj på förmiddagen och blev bjudna på jätte god fika. Eftermiddagens tid lades i tvättstugan. Kvällen var vi på bio och såg Taken 2. Älskar verkligen 1:an den är ju å bra. Denna var bra också, men inte riktigt som ettan. Man visste lite vad som skulle hända och så, lite tråkigt men annars var den jätte bra. Men jag tycker bra om att gå på bio, om det är bra stolar och mugghållare, som att jag har problem med min svanskota gör det att jag har svårt för att sitta stilla länge om stolen är dålig, men i trollhättan där vi går så är dem helt ok. Vet Uddevalla är ju helkassa med stolar och allt, om dem inte har bytt nu vill säga. Men det jag tycker är sååå jobbigt med att gå på bio är att när filmen är slut, om den ens hinner ta slut kastar sig alla ut mot gången, alla knör och har sig. Ingen kan ta det lite lugnt . Utan alla bara knör! hatar det!
Men annars en bra söndag!


Love 
anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar