onsdag 17 oktober 2012

Första ultraljudet

Hann inte skriva något igår, men det var en fart fylld dag. På morgonen så var jag hos läkaren och gjorde mitt första ultraljud i hela mitt liv, lite läskigt att se på skärmen vad som finns inne i den där magen. Christian var med som ett gott stöd, har ju länge haft problem med min magen. Enda sedan jag var liten, men nu har problemen kommit fram igen och jag har mer ont i den. Men ganska gott  ändå att dem inte hittade något, för nu orkar jag inte med operationer, på ett tag!
Eftermiddagen var jag hemma hos min mamma ute i huset, kvällskvisten bjöd hon på god mat och så hade vi en liten familje filmkväll. Men summan av det hela är att jag är väldigt nöjd över att dem inte hittat något med magen!

Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar