måndag 3 september 2012

Min ring

Tänkte skriva några rader om min förlovningsring som vi nu tagit beslutet om att ändra lite, valde ju en helt slät ring från början för att jag var lite osäker på hur jag ville ha den. Men nu har vi bestämt oss och även lämnat in den så nu kommer den att  få i satt 2 stycken Diamanter.

Ringen från början är en ring från Classic, som märket heter. Ringen är köpt på smycka i Trollhättan. VI har ju ändrat modellen själva så den blivit så vi ville ha den, ringen var bara 1,8 mm hög från början men vi valde att ha lite tjockare ringar så vi valde 2,0 mm. sedan var vi ring original 4 mm Bred, men ändrade den så den är 4,5 mm, kändes så mycket bättre.  Vi ville ha platta ringar, tjocka fast ändå mjuka i formerna och det fick vi. Men som sagt att nu har vi valt att lägga några pengalappar till på min ring. Christians ser fortfarande lika dan ut, och hans är 6 mm Bred. Ringarna är i vitt guld, och mina nya diamanter kommer att bli fyrkantiga och inte runda. Anna skulle ju självklart att det finaste som fanns *ler*

Så som bilden nedan kommer det precis att bli, tror dock inte ringen på bilden är  i vitt guld. Men där har ni ett hum om hur den kommer att se ut.
Är sååå nöjd, med hur det blir och känner mig så lycklig över min ring, men mest lycklig över vem som givit mig ringen! älskar dig Christian!!!




Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar