måndag 3 september 2012

Fullt upp

IDAG  känns det som att jag har ett tufft schema för hemma frun Anna, fall ni undrar varför jag inte är i skolan är det för att dem andra har praktik Måndag, torsdag & fredag det gör att jag pluggar hemifrån i stället & gör en massa mer.

Dagens att göra:
Har tvätt tid mellan 7,00.13,30 alltså tvätta klart
Laga mat tills Christian kommer hem på Lunchen
Åka till Vårdcentralen och ta mina stygn på knät
Stora städa lägenheten
Ringa Mamma
Skriva matlista + inköpslista
Åka och handla
Lämna in min ring till Guldsmeden

O ja, försöka plugga lite, läser just nu Barn & ungdomssjukvård
Sedan försöka plöja igenom lite körkorts teori

Ja, det är väl min dag. Hoppas inte ni har lika mycket för er, utan mer kan njuta utav det underbart fina höstvädret som är i dag!



Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar