torsdag 30 augusti 2012

Lovar det blir bättre

Hej godingar, som ni märker har jag inte haft jätte lust att blogga, det har varit väldigt mycket just nu ett tag. Tänkte berätta lite om min operation.
Har ju länge haft problem med mitt knä, eller egentligen med båda, men höger har varit värst. Kanske började få problem med de när jag var runt 12 år. Problemet uppstod som att jag har ridit och tävlat mycket i hoppning, med att det blev en förslitningsskada, och ja det har det blivit. Det hade slitit så mycket på knät så menisken hade lossnat och man blev tvungen att sy fast den nu, samt flytta på knäskålens fästen. Så det är vad dem har gjort med mig. Nu 9 dagar senare, går det riktigt bra. Trappor är fortfarande lite krångel med, men övrigt går det bättre och bättre  kan precis få ihop benet nu så det blir en 90 vinkel, men det är precis. Men allt går!

Sedan har jag även troligtvis fått problem med min galla, men det orkar jag inte ta nu så det tar vi en annan gång.
Så hoppas ni har lite förståelse för varför jag inte känt för att skriva något, men lovar det kommer bättra sig.

Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar