måndag 25 juni 2012

Midsommar!

Ja detta med midsommar väder har vi väl inga större förhoppningar på, förmiddagen och morgonen var de jätte gott och varmt ut. Så började min dag med en promenad med hunden som vi passade över helgen, då ägaren var på havsten och campade. Vi var bjudna på Lunch bort till min mormor och morfar där vi åt sill och ja ni vet allt sådan där god sommar mat. Kvällen blev ut till min pappa och tjej där dem hade bjudit hem lite folk och vi skulle träffas och grilla, mysigt! Vi körde även så kallat strutfotboll, vill säga att du har en stjärngossestrut för ögonen så du får endast tunnelseende, skit kul när alla är lika dåliga haha!
Kvällen regnade ju bara bort men men, vi hade kul ändå!

 Som att han där jag bor ihop med inte äter sill fick han ju få sig NÅGRA köttbullar!
 Något som Christian alltid tycker är lika roligt så är det att sätta ahnden för kamran när jag ska ta kort, så på typ hälften av alla bilder jag tar så är det alltid en näve på, så därför tänker jag då fasen lägga ut en bild på din hand hjärtat som de tydligen är något du vill! Puss på dig
 Ja, de var ju blommorna jag skulle ha bilden på, som jag plcokade till mormor





ÅÅ sist men inte mins dem älskade gubbarna!

Love
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar