måndag 25 juni 2012

Bröllop i sikte

Ja, för 40 år sedan gifte sig min mormor och morfar, på Midsommarafton som då var den 23/6, kl: 18.00 I Ljungskyrka i Ljungskile, traskade dem in där och lovade varandra evig kärlek! Så stolt över dem att de fortfarande håller och att dem älskar varandra lika mycket i dag om inte mer. Många förhållanden går i kras, många sorgen och bekämmpelser och mycket glädje ska ett förhållande tåla och dem har klarat det i 40 år, så starkt och otroligt. Jätte glad för deras skull, och deras glädje och lycka som de fortfarande ger varandra och delar med varandra. Men... de jag skulle komma till var att vi var och firade deras bröllopsdag ute på Lyckorna i Ljungskile kl.18.00! Vi blev bjudna på en jätte god 3-rättersmiddag och många goa skratt med familjen.


 Jag och Christian var även borta på fika hos mormor o morfar, här ser ni även kronan hon bar! Visst är den fin?
 Morbror med familj


 ja du titta där, vilka har vi där tro? jo då de är ju jag och Christian



Åå där har vi ju självaste brudparet


Och nu är det väl bara att hoppas på att de är min tur att få gifta mig nästa gång!

Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar