söndag 19 februari 2012

Städ .... städ

Hej mina vänner, hoppas ni har haft en go söndag, visst den är inte slut på långa vägar. Men min har varit bra, strålande väder med en go promenad, fick städat av lite, hängt ut täckena och vädrat runt allt som går. Det börjar ju bli riktigt go doft ute nu när solen tittar fram. Har även vikt tvätt och strax står det på listen att göra middag. Christian är i väg och grejar med några bilar, så han ser jag väl inte på ett tag, Men då passar jag på att göra det som, han tycker är tråkigt haha. Men nu menar jag inte att jag tycker det är sååå roligt att vika tvätt och diska men de behövs tydligen göras ändå! Nu får jag väl strax sätta igång med maten så den blir klar när han kommer hem, börjar bli vrålhungrig. I dag står Lövbiff, potatis och pepparsås på Schemat! Ha en fin fortast Söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar