tisdag 21 februari 2012

Saknar er så mycket!

Var ute och gick förut i det fina vår vädret, gick föbi ett stall där min tränare bor, en av dem som jag tränade för förr när jag red. Att jag har sknat att rida det har jag gjort länge, men nu är saknaden otroligt stor. Har så mycket energi till inget just nu, vill bara få lagt lite tid på något och mitt stora intresse är ju just hästar och hoppa. Har haft häst ända sedan jag var liten, tränat och tävlat hela tiden. Men, så kom det stora MENET in, mina knän pajade! Fan.... Jag kunde inte längre hålla på, med det jag älskade att lägga min tid på. Det var det roligaste jag visste att bygga muskler, träna dem och bara mysa. Visst alla dagar var det inte så roligt med att ha häst, särskilt inte när det regnad och blåste helt förjävligt var det då, men det skulle ändå göras allt med hästarna fast att de var julafton eller så. Att jag inte kommer att klara av att träna och tävla på den nivån jag var, det är något jag bara får acepterar att det inte går, men viljan finns. Men det är inte så mycket att göra åt saken, men att rida lite vanligt och träna fast inte på den nivån ska nog gå, eller jag ger mig fan på det. Så nu hoppas jag att kunna hitta någon häst som jag kan hjälpa till att rida några dagar i veckan. Vet ni någon så får ni hojta!?






Min fina Axel Rose


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar