tisdag 24 januari 2012

Bostaden med honom jag delar brevlåda tillsammans med!

Kom ju på de och fick förfrågningar fall jag kunde lägga upp bilder på där vi bor och jo visst självklart ska ni få se de, har bara kommit så mycket i mellan och allt är ju inte färdigt än. Köket är inte helt klart, lister lite här och var ska sättas upp, ja ni vet lite små pill som man " tar sedan " som ska bli någon gång när man orkar, men just nu är det helt funktionelt. Någon disk ho har änu inte kommit, med andra ord vi har inget vatten där ute. Men detta ska fixas så fort det blir vår. Vår lilla stuga ska även byggas ut så den blir lite större, och bygga ett badrum för det finns inget ännu. Men som tur är bor vi ju bredvid det stora huset där mamma med familj bor, ca 20 m bort. Så tvätta, diska och gå på toa får man springa in och göra. Men jag klagar inte!


Här har ni bilder från sovrummet












Vardagsrum, kök och hall allt i ett




Mina vin glas jag fick när jag fyllde år



Mina favorit skor fick även en plats i skänken








Vardagsrums delen




Fönstert från vardagsrummet

Köks delen
Skåpen ska målas om till våren och byta knoppar på, bänkskivan ska också bytas ut.




 Även farmors gamla kokbok fick sin plats på kryddhyllan






Så här ser det ut hemma hos oss

/ Pittepot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar