torsdag 1 december 2011

Jul mys i sovrummet!

Nu börjar jag komma mig på benen lite igen, så idag har jag gjort julköttbullar för att sedan kunna frysa in, men kan erkänna att några slank allt ner undertiden!
Boden / Stugan / Huset står färdigt, vi har flyttat in men de är lite små saker kvar som lister, kaklet i köket och ja lite sådant där smått. Fortfarande så står det flyttlådor huller o buller där inne. Det tar sin tid att få upp allt, på rätt plats och sortera bort de som inte får någon plats och som ska slängas.

Här är några bilder på våran hylla där vi har handdukarna i sovrummet, älskar när julen går i vitt, silver och är extra kall och frostig!




 Min älskade lilla jul ren, han är bara så söt. Gick och kollade på denna för ett par årsedan, men tänkte vad skulle jag me den till? Men jag fick tag i den sista! ÅÅ är så glad över den.
 Ny inskaffad skylt, tyckte den var så söt!
Där står även lyktrona jag köpte för ett tag sedan och visade er. Som ni ser är dock inte listerna uppe, och ja gardinerna har ännu inte kommit upp.

Lite vinter mys från mig i dag
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar