tisdag 8 november 2011

Min älskade!

Som ni undrad, så mycket ni funderar över vem det är jag är ihop med. Detta är en person jag älskar över hela mitt hjärta, blir varm innom mig varje gång jag ser honom. När han tittar mig i ögonen känner jag mig helt levande och jag känner mig hel. Älskar verkligen honom. Han förgyllar min dag, varje dag när han kommer hem från jobbet blir jag lika lycklig. Är hur lycklig som helst med dig Christian. Du är den jag älskar. När vi träffades för ja vad kan de vara mer en två årsedan, trodde jag aldrig detta om oss. Men som du har sagt så fanns det nog en kärlek där, som bara låg och växte ganska så undermedvetet. Men de var alltid något specielt mellan oss. Allt är inte så lätt, flera olika val står tillhands. Men jag stöttar dig finns vid din sida, följer dig och stöttar dig. Det är dig Christian jag vill leva och dela mitt liv med. Nu när du ska flytta med mig dit ut, tror jag de kommer bli mysigt att få ha dig så nära mig. Vi har ju i stortsätt redan bott med varandra ett tag nu, snart redan ett halvår. Tiden går fort! Älskar dig hjärtat!




Kramar Anna




2 kommentarer:

  1. Anna vad fint du utrycker dig! Jag är så glad för din Christians skull se bara till att ni ger varandra möjlighet att utveckla sin personlighet även om ni är i ett förhållande... då skall ni se att lyckan varar.

    Kram Ulrika W

    SvaraRadera