måndag 14 november 2011

Farsdag!

Hej igen min bloggisar!

Har inte blogat något i helgen, har ärligt talat inte haft tid. Men på lördags morgonen när jag kom upp så blev jag så lycklig och så glad av att mamma och Stefan hade lagt klart golvet ute i mitt lilla hus och tapeterna satt på plats. Så glad att dem hjälpte mig. Annars hade jag och Christian fått gjort det och visst hade de gott bra. Men så tacksam över att dem gjorde de.
På kvällen var jag och Christian bjudna hem till min Faster på midda. Jätte god mat och mycket goda skratt.
Söndagen bjöds det på en sväng till torp och köpa farsdags present och hemma gjord pizza kväll borta hos mormor sedan! Riktigt mysigt! Men dock så ringde jag inte min egna far på farsdag utan firade alla andra pappa, fy på mig! Men bättre sent än aldrig!

Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar