söndag 2 oktober 2011

äntligen var det nästan färdgt packat, äntligen tycker det är så tråkigt att packa haha! Men det är ju roligt när man kommer bort och få packa upp sakerna i garderoben, men dock inte lika roligt att packa ner det igen, men men så är det väl när man reser. Denna gången ska jag åka till Cypern hade jag tänkt, men man vet aldrig kanske hamnar någon helt annan stans vem vet. Nej då, de ska säkert gå bra. Vart i Cypern vi ska har jag inte riktigt koll på, vet att vi ska till den Grekiska delen och inte den Turkiska. Nu får vi bara hålla tummarna på fint väder, och varmt. Ska bli skönt att komma iväg igen, fast att de inte var längesedan jag var iväg så ska de blir gott igen.
Jag och Linus lusen var ute och tog lite höst bilder förut.






Ni får ha det så bra, vet inte om jag hinner blogga något mer innan jag åker.
Kramar till er alla från mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar