fredag 30 september 2011

Äpple mos!

Idag står äpplemos på "att göra listan"!
Har studiedag i dag och de känns riktigt gott att ha gått klart skolan för denna veckan och framför allt, ingen skola förren om typ en och en halv vecka. För på måndag åker jag till Cypern ska bli riktigt gott att få komma iväg igen, till värmen och de härliga vattnet, så under tiden jag är i Cypern blir det inget bloggande. Men fram till på Måndag ska jag uppdatera. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än, blir väl till en riktigt mys-familje kväll här hemma, behöver packa och städa lite innan jag åker. Mindre roligt, men de är så gott att komma hem när allt är städat och klart. Har varit ute på en morgon promenad med den nya familje kompisen också. Titta så fin han är, min eller min familjens lilla ögonsten.



Ha en bra dag
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar