lördag 24 september 2011

ÅÅla hopp!

Hej igen mina blogg läsare, nu är det nya tag och nya förväntningar så nu kör vi igen!
Jag har haft väldigt mycket att göra med både skola, jobb och ja du vet. Men nu hade jag tänkt att ta mig själv i kragen och fortsätta skriva, blogga är något jag göra för att skriva av mig och att jag tycker de är roligt. Jag skulle aldrig ha någon tanke på att vilja tjäna pengar eller så, utan ändast för mitt eget nöje.

Nu den senaste tiden så har jag börjat att praktisera innom hemtjänsten, så måndagar och tisdagar ängnar jag all min tid till att jobba med mina gamla. Jag arbetar i regionen runt Ljungskile, så de blir lite buss åkande för min del.
Kom hem från Spanien förra veckan också, har varit så skönt att få komma bort från alla "måsten" att bara få vara och gör de man vill, och helt änkelt ge fan allt man inte vill!
Men nu är jag väl hemma och har landat i verkligheten igen, min lunga har äntligen blivit bra igen och detta gör mig starkare och mer angagerad. Men de tragiska och tråkiga är att jag inte kan träna eller ut och springa, något jag älskar men det är väl bara att acepeter och vara glad för de man kan. Bilder från Spanien kommer så fort jag hinner lägga upp dem.

Ni får ha de så bra, så hörs vi snart
Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar