söndag 3 april 2011

Saknaden

Ullareds turen igår blev kanon bra! Fick handlat en hel del saker. Lite lampor, krukor och en jack m.m
Trevligt att få åka iväg med Christian och Therese.
I natt så åkte Rasmus och hans familj till Spanien, i en vecka. Blir så tomt utan honom här hemma. Lite ensamt på de sättet. Kommer sakna honom JÄTTE mycket. Men de är ju som tur bara en vecka. Kommer ju bli värre när jag ska åka till USA och göra min praktik där i minst 4 veckor. Den tiden kommer att bli seg, men men de får gå.

Vet att uppdateringen bli lite små dålig här. Men de är så att jag bloggar för att jag tycker de är kul, och vill inte ha de som något " måste" grej.
Nu ska jag försöka ringa Rasmus och se hur han har de där nere i värmen

Puss / Pittepot








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar