lördag 2 april 2011

Lördags morgon!

Efter veckan av förkyling börjar jag känna mig mycket bättre. Igår fick jag gjort klart ettt kapitel till i min omvårdnads bok, läste om - Cancer sjukdommar. Inget roligt ämne. men nödvändigt att kunna.

Lördag och jag är uppe redan med tuppen! Fåglarna här inne är redan igång och tjötar...... Tv står på, och datorn knappar jag på. Alla andra ligger och sover. Anledningen till att jag är uppe såhär tidigt är att i dag blir det tripp till Ullared! Tjihoo!


Måste äta klart nu innan dem mommer o hämtar mig

Kramar Pittepot

2 kommentarer:

  1. Therése Forsberg2 april 2011 kl. 16:34

    Hoppas att dagen på Ullared gick bra??? Ska vi ta den där fikan snart, stor kram <3

    SvaraRadera
  2. Ja, tureg gick jätte bra. Ja fikan hade varit trevligt. kan du inte mejla ditt nummer på Fb så ska vi se när de ska gå :)

    Kramar i massor <3

    SvaraRadera