onsdag 6 april 2011

Blir nog en resa!

Nu suger de i min res tarm hahah! Pratar med Rasmus och känner att jag också verkligen vill åka utomlands nu, till ett varmt gott ställe! De hade ju inte suttit fel. Efter denna targiskt långa vinter. Men som tur är så börjar ju temperaturen stiga här också lite i vart fall, var 10 + ute i dag och de är ett stort + tycker jag! Älskar våren, att se löven börja slå ut, när blommorna knoppar och sticker upp.

Idag så har jag varit hemma och haft migrän något som är lagom roligt! Fått pluggat en hel del, känner att de börjar bli lite panik med alla kurser, men jag är ingen person som brular strässa upp mig med sådana här saker som plugget. Ehh tänker jag de löser sig alltid i slutet endå. Men denna gången börjar jag änna tänka om, jag måste ju bli klar med Medicinsk-grundkurs. Betygen ska vara satta den 28- Maj o de är ju inte långt kvar..... Så då är de SOMMAR LOV! Ska bli gott!

Nu ska jag äta lite kvälls mat + hoppla in i duschen!

Kjamar / pittepot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar