lördag 19 mars 2011

Men gud!

Har varit skit dålig verkligen på att blogga de sista, men tidenbara springer iväg känner jag. Har inte gjort något specielt i veckan heller.

Idag, Lördag. Så har jag varit med pappa på Standard och provat ut kläder han ska bära på modevisningen! HAHAH riktigt kul, han blev en riktig "stekare" i kläderna. Modevisningen kommer att vara på Tisdag, då ska de fotas och ta en massa kort på pappsen. Självklart ska ni mina kära vänner också få se på dem!

Efter han provat klart gick vi och åt på Mortenz, tycker att maten brukar vara bra där. Men i dag var de sådär. Men men kan inte vara bra alla gånger.
ÅÅ detta väder vad ska man säga om de ?? Det är ju hel underbart. Gick ner till stan förut, solen stekte riktigt på mig. Blommorna börjar komma fram åå ja allt är härlígt!

Nää blir ett till inlägg i kväll ang ohyffsade tanter! Kan bli så trltt i bland, men detta tar vi sedan. NU kallar Rasmus på mig, blir till upp i garaget och polera bilen

Kramar
/ Pittepot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar