lördag 26 mars 2011

Jisses!

Har inte alls kännt för att blogga något på de sista, men nu känner jag att nu är de kul igen. Har haft mycket runt mig. Skolan går riktigt bra, i fredags i skolan var Louise med och vi lagade våfflor till alla elever som var inne. Själv visspade jag grädde till alla också. Dagen efter var jag trött i armen hahah!

Idag Lördag, har jag inte gjort så mycket. varit ute i de underbara vädert! Ränsat lite i rabbaten medans Linus lusen satt i vagnen och tittade på. Rasmus är i garaget med stefan som vanligt. Mamma har somnat + Linus. Å jag städar, lugnast att städa när alla är ur vägen, täcken och kuddar hänger ute på altans räcket på vädring. Finns inget bättre än ny vädrade säng kläder. Mumms!

Kvällen vet jag inte vad den har att bjuda på men, de jag vet är att de blir Kina mat! Älskart! :)
Om de är nyttigt eller ej skiter jag i.


Har kommit och tänka på det att vad diten går fort igentligen. Tycket inte de var längesedan Linus föddes, inte längesedan jag och Rasmus blev tillsammans. Men tiden bara rinner iväg.
I dag så har jag och Rasmus 2 år och 4 månaders dag. Snart 2½ år. Ja tiden rullar.

Hittade lite bilder på hur stor mamma var precis in i det sista med Lusen.

 Ser verkligen glad ut här!

 Tycker inte de var längesedan han var så här liten. Tycker de är sååå mysigt med småbarn eller barn förövrigt.
 Lille tomten!
 Har scrappat lite också! Mamma och Stefan när dem gifte sig för ett drygt år sedan


 ÅÅ här är en nytagen bild på lillebror. Så söt så!
 Dop klädd o redo, för badet i kyrkan
 Jag och Christian


Och en sista bild på mig och Lille bror!

Ha de så bra, så hörs vi om ett tag. Nu tror jag att mina täcken luktar gott!

Kramar
Pittepot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar